[Square] Program Convention - vas nazor?

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Pondělí Září 10 12:55:19 CEST 2007

>    Na obe strany, tedy jan po strance vyssich prijmu (badge od
> countrystu, prijmy z bufetu), tak ale i po strance vydaju (dalsi hala,
> country bal se zivou kapelou).

No, k tomu by mohli rici vice poradatele poslednich tri
Convention.

>    V tom pripade doporucuji zapojit do akce i techno - jeho tanecni
> zakladna nas prevysuje i s country, a to mnohonasobne. Zpravidla tam
> byvaji dokonce i televize, a tisk to resi i roky pote.
>    Policejni tezkoodence pak muzeme prevzit - dokazi reagovat
> na povely,
> umeji se pohybovat, a dokonce i tradicni obleceni jim bude
> pripadat jako
> odpocinkove.

Nic proti ironii, ale tahle je trochu nemistna. Square dance
totiz puvodne vysel z prostredi country tanecnich skupin. Teprve
pozdeji zacaly vznikat SD kluby. I Line dance patri do skupiny
country stylu. Takze zamerit se na pribuzne tanecni smery
a nabidnout jim spolecne akce muze mit uspech, ale taky nemusi,
zalezi na tom, jak se jim to poda.

Pokud se jedna o technare - dost jsem si z nich delal na internetu
srandu, kdyz dostali pred asi rokem a pul po drzce. Strasne se
ohaneli tim, jake je to perfektni a povznasejici prostredi
ktere jim dava neco do zivota oproti vseobecne skodlivemu country.
Ty bys na nase akce nedostal ani kdyby si je prosil. A to urcite
nikdo nebude. Srovnavat lidi se zajmem o country s lidmi naprosto
odlisneho zamereni je docela ulet.

>    A ted trochu vazneji. Country jsou na Convention s jedinou vyjimkou
> od roku 2003. To je, myslim, dost dlouho na to, abychom mohli zacit
> tento experiment vyhodnocovat.

Neni. Convention v roce 2003 bylo reseno tak, ze country hala byla
nekde uplne jinde, stejne tak i priznivci country prespavali jinde
nez priznivci SD a RD. Byly to v podstate dve separovane akce, tanecnici
se ani mezi sebou nepotkali. To nelze pocitat. V roce 2004 nebylo nic
Lze tedy nejak vyhodnocovat pouze posledni tri Convention. A to je
pri cetnosti jedna spolecna akce za rok docela predcasne. Ale neco
uz to prinasi, o tom by se vice mohli rozepsat Malcovi.

Kolik tanecniku country se za tech pet
> let zachytilo? To, ze usporadame akci, na ktere si zatanci i ryzi
> countryste, je samo o sobe k nicemu (a nabizi se i uvaha o
> kontraproduktivnosti takoveho postupu).
>
>  PD.

Predevsim se nejedna o 5 let, ale o necele tri roky, vlastne kdyz to
upresnim, tak se jedna o 2 roky a 4 mesice. A ohlasy to docela ma.
Kdyz chces na neco lidi dostat, musis jim to taky nejdriv dostat
do povedomi. A to je mozne prave za pomoci spolecne akce. Na zacatku
devadesatych let se mnoho priznivcu country vrhlo na SD, protoze
se s nim setkali na spolecnych akcich. To se sice uz opakovat nebude,
ale do urcite miry to sanci na uspech muze mit. Prave tyhle spolecne
tanecni akce jsou neco, co mnohym vyznavacum country tancu docela
chybi - maji jich celkem malo, vetsina jejich akci jsou spise souteze.
A ve chvili, kdy zjisti (a nekteri uz to zjistuji), ze tanecni akce
jen pro zabavu neni vyjimecna exotika, ale neco naprosto bezneho,
je sance, ze ziskaji zajem i o SD nebo RD. Jde jen o to, aby zjistili,
ze kdyz se to nauci, tak to i vyuziji. Kde jinde, nez na spolecnych
akcich to mohou zjistit? A proc zavrhovat zakladnu, ktera k nam ma tak
blizko? A nebo je lepsi se omezit na blaboly o tom, jak udelame
predtanceni a tim urcite ziskame davy zajemcu?