[Square] Program Convention - vas nazor?

Scobak scobak na zoznam.sk
Úterý Září 11 10:28:06 CEST 2007

Zajimaji. V tuto chvili prave sedim a kopiruji diskusi pro ostatni cleny
klubu (prvi varka odesla rano).
Jenze jsem prijel o pulnoci z klubu z Vidne a sel jsem si po odeslani
ranniho prispevku jeste lehnout :). Ted to vsechno ctu a rovnam si myslenky.

Serpo:
Dekuju ti za podporu Convention. Jenze vidim probem v zpristupneni sobotniho
vecera. Bezpecnost. Jeste se da udelat nejake oznaceni pro navstevniky z rad
rodin a pratel (i kdyz to vyzaduje urcitou organizaci). Dokazu si
predstavit, ze clenove Karoliny mohou ze znamych lidi nekoho pozvat (pokud
za nej budou rucit). Vyzaduje to organizaci (jistou), ale jde to. Jenze jak
pustime do hal kohokoli, muze se ti take ztratit cokoli. A to je problem.

Gabriela J.:
Uz jsem vicekrat videl, jak caller, ktery se konecne po letech vypracoval, s
tim prasti (nezajem, ekonomicky tlak rodiny). Je vic calleru, kteri, kdyby s
tim prastili, asi by to hodne zamrzelo. Je to hnusna komerce, ale jsi-li
zvan na akce v zahranici, snizuje se o neco riziko, ze s tim prastis (zena
viidi, ze dostavas nejake penize, neni to jen "tvoje hobby", do ktereho
stale pouze investujes a investujes).
Mluvi ze me osobni skusenost. Calleroval jsem vcera, dnes mam A1 a A2, zitra
Karolinu. Zena mi to nevycita a nemam pocit, ze by square okolo me sel "do
kytek" :).
P.S. Vcera dorazil do Vidne Slamak :).