[Square] Program Convention - vas nazor?

Scobak scobak na zoznam.sk
Úterý Září 11 15:16:21 CEST 2007

Neni to tak. Program jsem dal doopravdy proto, aby se k nemu lide na
konferenci mohli vyjadrit. Po jedne poznamce z konference se zacatek
sobotniho mainstreamu posunul z 9:00 na 8:30 (kdo si chce privstat, muze -
dekuju Benittovi za ochotu - caj dodame a to druhe mozna take).
Program jsem zadaval na stranku vcera (jeste tam neni).

Kdyz jsem posilal po 40 dougovych korekturach program ucinkujicim, udelali v
nem jeste 10 uprav (coz je docela dost). Pak jsem ho teprv poslal na konferenci.

Predhodit program Convention lidem konferenci predtim, nez se k nemu vyjadri
ucinkujici, je blbost.

Je pravda, ze mam urcitou predstavu o programu jsem mel. Kdyz vsak mas
predstavu, ze chces neco nejak udelat (a mas vicemene jasno), nepredkladas
to ostatnim na schvaleni. Chtit mit alibi nepovazuju za spravne a nechat
lidi recnit o necem, co stejne udelam po svem, neni fer.

Jsem zodpovedny za kostru tohoto programu a protoze jsem predem vedel, kde
nastane diskuse, ani jsem ji neviril predem. Program jsem neposlal na
konferenci proto, abychom resili country, ale proto, aby se lide podivali,
jestli by se tam neco nedalo jeste vylepsit.

Jirka