[Square] Program Convention - vas nazor?

Ing. Škorupa - HYPRO BB hypro na hypro.sk
Středa Září 12 07:44:10 CEST 2007

No, vzhľadom na to, že už 16 rokov učím country a cca 2x do roka konferujem
Country bály, viem asi čom hovorím. Takže akýkoľvek "súboj" na tému country
vs. SD by som asi zvládol s úsmevom. Mám country neskutočne rád a rád túto
radosť rozdávam aj ostatným. Kedykolvek si na klube zatancujeme "len tak"
country, dokonca aj na SD graduácii. Každopádne som ale už 16 rokov
prezidentom a callerom a cuerom a vášnivým tanečníkom a neviem čím ešte v
squari. A viem s tým pokojne žiť a tancovať. Mám doma dve pekné autíčka a
každé má svoju garáž ... nepchám ich silou mocou do jednej ... dalo by sa,
ale na čo? Občas sa spolu stretnú, pokecajú potancujú ... a je úplne
zbytočné znervózňovať sa nad tým .... toť vsjo po ránu :-)

Šerpo