[Square] Program Convention - vas nazor?

Otakar Kverka o.kverka na iol.cz
Středa Září 12 20:41:29 CEST 2007

dík, je to tak. Ale za svými argumenty si stojím :o) Ale určitě to
neberu jako provokaci, spíš jako názor "zvenku" nebo vcelku přátelský
hec.

-----Original Message-----
From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On
Behalf Of Malý Miloslav 340220
Sent: Wednesday, September 12, 2007 7:37 AM
To: Konference o Square Dance
Subject: Re: [Square] Program Convention - vas nazor?

Do Oty Kverky jsem si s chuti rejpnul za Ty jeho drivejsi
prispevky. Ze to nepochopil kolega Ungr, to chapu,
mam pocit ze tu neni nijak dlouho. Ze si to nepochopil Ty,
to me teda opravdu prekvapuje. Takze tedy pro jistotu,
pokud by jeste nekdo dalsi mel slabsi chvilku - moje odpoved
Otovi bylo jen hecovani - nebylo to mysleno vazne.
Pokud se jedna o Otu, uz dlouho mam pocit ze pouze
hecuje a dobre se nasimi reakcemi bavi a nijak vazne
to zase nemysli.

Neni to tak dlouho, co nekteri lide dosli k presvedceni,
ze Ota Kverka je vymyslena osobnost a ze to jsem ja,
kdo tu takhle hecuje. Mohu kazdeho ujistit, ze Ota Kverka
je skutecne existujici osoba, country tancum se venuje
uz taky docela dlouho a dokonce i trochu zkousel s SD
koketovat.

Osobne mohu k tomu dodat, ze ja to jeho hecovani docela
vitam, protoze aspon obcas to tu nekdo dokaze trochu
rozvirit a donutit lidi napsat svuj nazor a nebo se aspon
nad necim zamyslet - treba nad tim, jak pusobime na lidi
zvenci.