[Square] [Akce] Line Dance v Praz e a v Brně - opet stret terminu

Michal Dingo Janak dingo na square.cz
Čtvrtek Září 27 15:22:45 CEST 2007

ehm ... mno nechci rejpat nebo sahat nekomu do svedomi, ale ...

... opravdu mi praipada lehce nelogicke pomalu az sproste davat dve akce
stejneho charakteru na jeden termin.

Konkretne s tim narazim na Moravia Line, ktera ma jiz zazity termin a ted
koukam, ze 13.10. (stejny termin jak ML) je v Brne dalsi jina akce zamerena na
LD ...

... ohledne kolizi terminu akci uz zde byla parkrat debata ... ale tentokrat
se to tyka nas a tak se ozyvam nebot kdyz se muze nadavat skverarum ze jdou se
svou akci proti jine akci rounderu tak je problem...

... ale tady jde LD akce proti LD akci, coz mi priapda jako vetsi problem a z
jednoho uhlu pohledu jako velka sporstarna ...

Tak at si kazdej udela svuj zaver jaky chce, ja jsem si prave svuj udelal ...

S pranim hezkeho zbytku dne

Michal Dingo Janak
dingo na square.cz
+420-608-753423 (mob.)