[Square] Dekujeme za vsechna blahoprani ...

Scobak scobak na zoznam.sk
Středa Duben 23 10:12:50 CEST 2008

... dost lidi pta, jak se ma Zaneta, jestli je v poradku a jak to probihalo.
Takze:

Zaneta zacala mit prvni kontrakce v sobotu o pul osme rano, do porodnice
jsem ji odvezl po druhe odpoledne, asi po ctvrte me k ni pustili na sal. Byl
to slozitejsi porod nez u Zuzky. Silne kontrakce, ktere mela se Zuzkou
poslednich dvacet minut, mela ted Zaneta pres tri hodiny. Az do pul osme se
snazila odrodit normalne. Pak doktori prohlasili, ze protoze jsou dve,
nemuze to spodni dobre rotovat a odvezli Zanetu na cisarsky rez. Asi za
dvacet minut me zavolali k holkam, z toho jsou ty fotky. Jednu jsem si
odnesl sam na kojenecke a pak jsem cekal, az Zanetu povezou ze salu.
Nastesti jsme meli dohodnuto, ze se Zanetou bude na pokoji jeji matka, takze
jsem prohlasil, ze tu ted matka neni, ja jsem misto ni, v prubehu noci se
vycenzujeme a se Zanetou zustanu, dokud se neprobere z narkozy (zajimave na
tom bylo, ze me doktorka asi petkrat presvedcovala, ze to neni nutne, ze si
Zaneta stejne nic pamatovat nebude, ze proc chci u ni sedet).
Nakonce vse dopadlo dobre. Jak byla Zaneta schopna otevrit oci, ukazal jsem
ji fotky, jak se trochu vzpamatovala, zabehl jsem na novorozenecke (mel jsem
plast, pustili me), vyzadal si deti a dovezl je Zanete. Kdyz prtata videla,
zacalo ji byt lip. Po pulnoci jsem se vratil domu, sebral zanetinu matku,
dovezl ji do porodnice a zase se vratil dat fotky na blog. Ted je v
porodnici az do soboty zanetina mama. Doma mame moji mamu, stara se o Zuzku
a je pripravena zanetinu mamu v pripade potreby alternovat.

Jirka

P.S. Jsem moc rad, ze jsem doktorku neposlechl (Zaneta si pamatovala - kdyz
nic jineho, tak aspon pocit) a doporucuji stejny postup vsem budoucim otcum :).

Nájdi už konečne tú správnu cestu!
http://mapy.zoznam.sk