[Square] [Akce] Spring Jamboree 2009

Pátek Prosinec 19 13:04:37 CET 2008

Ahoj, pro mne to neni problem prijet do Ostravy kdyby by to bylo pro Vas
jednodussi nebo pro mne levnejsi. Hlavne nechci ale prijet na akci se
zpozdeni ani odjet drive nez akce skonci. Mozna bude vetsina lidi muset
kvuli ruznym povinnostam, ale v tomto pripade radeji pojedu vlakem. Takze
predbezne zajem mam. Jessica z Olomouce