[Square] 16th Winter Specia Banska Bystrica

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Pondělí Únor 4 15:39:38 CET 2008

Ahoj Serpo a vsetci Pegasaci,
chcela by som sa vam za vsetkych Karolincov takto verejne podakovat za
velmi prijemny tanecny aj bowlingovy vikend v Banskej Bystrici.
Uz podla nasej ucasti vidite, ze k vam chodime radi a ze sa u vas citime dobre.
Dakujeme za uvitanie nasej pripravky na ich prvej ozajstnej akcii.
Tesime sa na dalsi rocnik.

Dovidenia v maji.
Iveta
Karolina SDC