[Square] Winter Special Banska Bystrica - fotky

Ing. Škorupa - HYPRO BB hypro na hypro.sk
Středa Únor 20 16:45:30 CET 2008

Ahojte

chcel by som poprosiť početnú fotografickú komunitu, ktorá fotila na Winter
Speciali v Banskej Bystrici (WSD BB), aby mi poslali svoje výtvory (napr.
cez www.uschovna.cz). Chcel by som niektoré použiť na našu web stránku
www.hypro.sk/pegas ale hlavne by som ich potreboval ukázať riaditeľovi
internátu, v ktorom Special bol. Tak prosím, prosím, pošlite ... a ak ste
fotili aj minulé roky, tak aj tie by sa mi zišli.

MOTIVÁCIA : každý, kto mi pošle fotky z WSD BB, má na najbližší Special 10%
zľavu na badge. Kto nemá digitál, ale fotil v časoch minulých na celuloid a
pošle mi oscannované fotky zo starších ročníkov, má zľavu 20% ...  zvlášť
ocením fotky z minulého storočia :-)

Ďakujem, ďakujem, ďakujem ...

Šerpo

__________ Informacia od ESET Smart Security, verzia databazy 2889
(20080220) __________

Tuto spravu preveril ESET Smart Security.

http://www.eset.sk