[Square] RE : Re: Vanoce vanoce prichzeji

KONTA Jaroslav jaroslavkonta na yahoo.fr
Pátek Leden 4 09:27:00 CET 2008

Ahoj Frantisku,
  Vse nejlepsi do noveho roku 2008 hodne zdravi stesti a hodne tancovani. Byl jsem v cesku a do prace na e-mail jsem se dostal az ted.To vis duchodce.Tak ti odepisuji.Pojedu do ceska tuto nedeli a zustanu tam asi 14 dni. Take pojedu do Ostravy,takze bychom se tam meli konecne sejit. Frantisku byla to 100 MD.Dej mi to v korunach pokud ti to vyhovuje.Ja tam stejnak musim menit.Mel bych tam prijet s Annickou a chce se zaroven podivat za rodici co tam bydli.

  Frantisku preji ti pekny den a v Ostarave.

  Dnes jsem az do odpoledne na pocitaci a s kolegy.
                                                                                                                  Ahojky Jarda