[Square] Autorske poplatky

Michal Dingo Janak dingo na square.cz
Úterý Leden 8 10:00:13 CET 2008

Bohuzel OSA vybira poplatek za akci. Tzn. napr. za Moravia Line se platil
poplatek ("vypalne"), ktery OSA spocetla podle ceny vstupneho, poctu
ucastniku, typu akce a trvani ...

... v lonskem roce myslim CSCTA iniciovala nejakou ramcovou smlouvu s OSA a to
se pak tykalo klubu, ktere timto byly kryty priporadani akci poplatkem asociaci.

Ovsem jestli se nemylim, tak OSA ma stale pozadavek hrat z originalniho media
... a tedy v okamziku kdy si koupim MP3 z DOSADO, tak v dany okamzik je
originalnim mediem internet a tezko z nej budu hrat nekde na akci - tedy
naslende pevny disk pocitace ...

Pokud jsem to napsal blbe, tak mne nekdo opravte :-)
Cas neni mym pritelem ...

S pranim hezkeho zbytku dne

Michal Dingo Janak
dingo na square.cz