[Square] Netanecni - pobidka na navstevu kina

Pavel Ungr pavel.ungr na gmail.com
Úterý Leden 8 11:11:13 CET 2008

Pravda, taky mě to zmátlo:-) Jistě to mělo zcela jiný význam:-) Ono
kdyby chtěl opravdu kopírovat film jistě by to "vypálil" na
"vypalovačce", takhle šlo o úplně jinou aktivitu:-D BTW: Není ehm divné,
že jsme tak trochu OFF TOPIC konference?
Pavel Ungr
*E-mail*: pavel.ungr na gmail.com <mailto:pavel.ungr na gmail.com>
*ICQ*: #210104266
*GSM*: +420 608 654 501