[Square] Netanecni - pobidka na navstevu kina

Antonin Michal Antonin na jtbank.cz
Úterý Leden 8 11:35:51 CET 2008

Jenze pouhou stovku ti v zadne palenici nevezmou, a michat kvas s cizim, to
je TEPRV potupa...

Jinak, Frantisku, neplet se, palit sllivovici doma pro vlastni potrebu NENI
legalni, pokud teda nemas doma pestitelskou palenici povolenou Ministerstvem
zemedelstvi s lihovym meridlem zaplombovanym financnim uradem...jako
tematickou cetbu doporucuji § 194a Trestniho zakona, sazba az jeden rok.

MA