[Square] [Akce] Huslenky 2008

Jessica Jayne Maertin jessica.maertin na centrum.cz
Středa Leden 9 10:27:43 CET 2008

Mily Vladimir, me se Tve cally vzdy libi :-) a postupne jsem schopnejsi je i splnit :-) jeste dam vedet, jak jsem se rozhodla. Myslim si, ze Maruska chce jet urcite, ale pro jistotu to zjistim. Jessica
> Od: vladimir.andris na o2active.cz
> Komu: <akce na square.cz>
> Datum: 08.01.2008 23:18
> Předmět: [Akce] Huslenky 2008
>
>Hukilau SDC si vás dovoluje pozvat na již tradiční únorovou akci HUSLENKY
2008, která se bude konat 22. - 24. 2. 2008 v Huslenkách u Vsetína.
>Tancovat se bude B, MS a Plus, callerovat vám budou David Dvořák, Tomáš
Macalík, Antonín Vašut a Vladimír Andris.