[Square] Pojedte toto pondeli do Vidne!

Lucie Libovicka LLibovicka na seznam.cz
Pondělí Červenec 7 13:20:51 CEST 2008

Ahoj,
tak pokud jste se dali do odborne diskuse, pripojim se.
Násir je participium aktivni od korene NSR nesouciho vyznam vitezit, takze Násir znamená Vítězící, Vítězný.
Šákir je pak part. akt. od korene ŠKR nesouciho vyznam děkovat, takze Šákir znamená děkující. A od toho Šukajr je zdrobnělina.  (napr. kitáb = kniha, kutajb- knezecka).
Zvitězil a tanecnici mu mohou poděkovat..
Moc mě mrzi, ze me boli po Nyrsku noha.
Všechny zdravi
Lucie