[Square] [Akce] Nýrsko 2008

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Pondělí Červen 30 22:34:27 CEST 2008

Ahoj Františku,

su sice přihlášený , zároveň s Lenkou Drnovskou, na Pajrecké Strašidlo, ale vypadá to tak, 6e budu spíš strašit doma v Offenbachu. Ve středu 2.července jsem dostal termín na operaci oboustranné kýly, což znamená aspoň dva týdny absolutní nepohyblivosti a pak několik dalších týdnů rekonvalescence, kdy nesmím vůbec nic  nic zvedat. Při dokončování stavby domu ve Vrbátkách je to tak trochu katastrofa. Co se dá dělat, nemoci a úrazy si nevybírají...
Takže ve středu místo do Nýrska mne chirurg bude řezat a poté mne Lenka dopraví domů a bude o mne nějakou dobu pečovat. Takže se akce tím pádem nemůžeme zůčastnit, ač jsme se moc těšili.
Prosím ale o zaslání cue-sheets, které podle propozic by měly být pro nás připravené - rádi bychom si to aspoň teoreticky prošli, protože podle našich zkušeností se ty věci budou časem probírat i jinde - v Praze, Olomouci či v Brně. Takže pak nespadneme " z mosta do prosta." Bu´dto je prosím pošli internetem na moji dole uvedenou adresu, nebo je zašli poštou na Lenčinu poštovní adresu:
Lednka Drnovská
A. Gavlase 28
70030 Ostrava - Dubina
Stačí nám ty tance fází 4 a 5, na šestky si netroufáme.

Děkujeme a přejeme Vám pěknou akci s plusovým výsledkem.

František a Lenka.

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8
D-63067 Offenbach