[Square] PAC v breznu

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Středa Březen 5 14:31:38 CET 2008

Ahoj vsem,
nerada neco resim na posledni chvili ,takze dotaz na vas. Najde se zde nekdo, kdo by jel v sobotu vecer autem z PACky na Prahu a mel volne misto? Posledni busik jede v osm, tak by bylo prima, kdybych mohla zustat o neco dele. Eventuelniho slechetneho zachrance prosim, aby se mi ozval na gjavurkova na centrum.cz.
Diky
Gabi