[Square] Fwd: Diky za Convention!

Scobak scobak na zoznam.sk
Úterý Květen 6 09:25:38 CEST 2008

K akustice: Papirove panely vysici nad tanecniky, polepene fotografiemi a
pomalovane, jsme s uspechem vyskouseli uz pred rokem na Majovce, kde jsme
zjistili, ze solidne omezuji echo v telocvicnach. Letos jsme je proto
naplanovali taky. Opet to slusne omezilo echo.

Pokud to nekdo vyskousite po nas, na convention jsme v jedne hale ziskali
skusenost, ze se predni rady panelu nesmi zavesit prilis nizko, protoze
caller pak nevidi na hlavy tanecniku v zadnich ctverylkach (kdyz ma metr
vysoke podium). Nastesti jsme meli system, ze se provaz, na kterem byly
jednotlive rady zaveseny, dal jeste vic vypnout a panely tak nadzvihnout.
Jinak doporucujeme.

Musim vyzdvihnout praci manazera vyzdoby - Niky, ktera zaupela, kdyz
spocitala, ze na vsech pet hal bude potrebovat celkem 80 techto panelu - v
peti ruznych temach a v peti ruznych barvach na pet ruznych hal (jedna z
jejich prvnich otazek znela, jestli chci DOOPRAVDY vyzdobit vsechny
haly?!?). Neco se vyrobilo uz na podzim. Pred convention hromada lidi z
Karoliny venovala vyrobe asi osm vikendovych puldnu a cas na klubovych
vecerech :). Plus priprava: zber fotografii, jejich tisk, vytrihovani,
slepovani dohromady z formatu A3, shaneni papiru, tycek, ...

Vic o Nice: http://1sc.dosado.sk/sk/team.php , devaty zivotopis shora :)

Jirka
P.S. Kdyz jsem to videl v halach, napadlo me jedine - k dokonalosti schazelo
jedine, aby panely byly polepeny oboustranne :)).