[Square] Specialni PAC

Petr Dusek petr.dusek na dostavnik.com
Úterý Listopad 4 11:17:44 CET 2008

      Ahoj.

    I ja se pridam k rade tech, kdo dekuji za perfektne pripraveny
Specialni PAC. Liberecaci odvedli obrovsky kus prace. Bufet - pet
hvezidcek z peti, vecerni bazen ctyri (hodina ve vode utekla jako voda :-))

    Priznavam, ze jsem z akce videl predevsim chodbu s vyukou Plusu
(celkem pochopitelne). Ted uz to muzu priznat: po patecnim veceru jsem
neveril, ze by bylo mozne vsechny figury aspon projit. Po vysvetlovani
nekolika MS a basicovych figur jsem byl docela zoufaly. Tento muj dojem
se behem sobotniho dopoledne jeste prohloubil, a ja uvazoval o tom,
jestli to nevzdat. Nastesti jsem to neudelal, a tak po velikem skoku v
sobotu odpoledne a vecer bylo hotovo. Dekuji vsem, kdo se prisli nejen
podivat, ale aspon s necim pomohli - na prvnim miste Lucce Libovicke.
Klobouk dolu pred vsemi, kdo jste tam prezili a na zaver si prosli i
krest ohnem - hodinu na bloku plneho Plusu, kde (pokud nepanikarili)
drzeli krok s ostatnimi tanecniky.
    Z hlediska novych plusaru je asi dost skoda, ze si na dalsich
PACkach plusko neprocvici. Mozna by nebylo od veci zkusit se zeptat,
jestli by prijeli na nekterou z pristich PACek, ale to je jen namet k
zamysleni - ja to rozhodnout nemuzu, nemam pro to dost informaci.

Mejte se pekne,