[Square] MALY TECHNICKY DOTAZ

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Středa Listopad 12 17:23:52 CET 2008

Jiri Pyrotechnik Fischer wrote:
> No ja reaguji na to, ze vcera mi jeden C2,3 ? kovy tanecnik na MS
> tvrdil, ze na tento call to muzou klidne udelat 4 ti nejbliz stredu,
> proto jsem se ptal ...
> no a maminka kdysi rikala, kdyz neco nevis, zeptej se moudrejsich :)
>
> Pyro

    Asi je celkem jasne, o koho se jedna :-) Mimochodem, dovolim si
upresneni: sam se povazuji spise za C2,147 tanecnika, nikoli za
tanecnika C2,3 - tak daleko jsem se jeste neprokousal :-)

    Upresnim proto, o co slo: dovolil jsem si Pyra upozornit, ze bohuzel
tendence tanecniku pochopit tento povel jsou ruzne. A ze callerovi
neupadne huba, pokud to rekne tak, aby tuto potencialni nejednoznacnost
odstranil...

    Vybavuji si i callerskou debatu z pred nejake doby, ze ktere prave
toto stanovisko vyplynulo: sice je to obecne prijimano prave takto, ale
protoze se vzdycky najde nekdo, komu to jasne neni, udela caller lepe,
kdyz to popise tak, aby jakoukoli nejednoznacnost vyloucil.