[Square] PAC a staticke ctverylky

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Středa Listopad 12 18:03:12 CET 2008

A jeste neco jsem chtela napsat a zapomnela na to. Na prave minule PACce jsem pochopila, ze obcas opravdu muzete vedet, ze jestli se vam do ctverylky dostane jisty bourac (nebo jich je nedej boze vic), tak si nezatancujete, a ze nekdy jedine reseni bylo zustat ve ctverylce, kterou jste si vybrali a ktera s vami chce nadale tancovat (snad me trochu omlouva, ze predtim tam byla ctverylka jen jedna, takze kdyz zustavala na miste, nemela jsem opravdu zadnou sanci). Na druhou stranu me velmi potesilo ze kdyz nekdo prisel solo, nebo se nevesel do ctverylek, dbalo se alespon obcas na to, aby mel sanci vystridat a naucit se nove figury, nebo vystridat nekoho, kdo uz vyucovany level umi a prisel si ho spis zopakovat. Za to Milovi velky dik (u jinych jsem to bohuzel nevidela)

Gabi