[Square] [Akce] Colorado SDC - klubovy vecer v Ziline u Kladna

Tereza Tereza.Houba na atlas.cz
Středa Říjen 1 15:49:53 CEST 2008

Cheche.. protože Žilina je p*del světa (promiňte mi ten neslušný leč
výstižný výraz).

Pokud by o to někdo stál, můžeme zájemce vyzvednout v 15:01 na vlakovém
nádraží v Kamenných Žehrovicích (odjezd 14:00 z Masarykova nádraží), na
místě ale budeme celkem brzy (Žilina je z KŽ 10min jízdy) a nevím, jak
by se to řešilo organizačně (Dougu?).
Pozdější rychlík 15:09 rovněž z Masaryčky v kŽ nestaví, takže do
Stochova (příj 16:03), ovšem to pak dorazíme o cca 20minut po začátku.
A ještě koukám, v 16:24 přijíždí do Žehrovic i osobák (pro změnu z
Masaryčky), u kterýho taky můžeme někoho vyzvendout.

Levnější než vlak (asi o polovičku) je autobus z Hračanské, jediný
vhodný v daný čas je 14:05  se společností Anexia (pozor, autobusy teď
odjíždějí z ulice Na Valech), příjezd do Kam. Žehr. 14:47
a  další až 16:09 z Hradčanské s ČSAD Kladno (rovněž odjezd z ulice Na
Valech), příjezd 16:49 do Žehrovic.

Zdraví Tereza Houba
mail: Tereza.Houba at atlas.cz , tel. 608 874 009