[Square] Omluva

weepy na centrum.cz weepy na centrum.cz
Středa Září 3 19:43:56 CEST 2008

Super, diky moc :).

Rad bych se touto cestou omluvil za chybu, ktera se vloudila do pozvanky na valnou hromadu, a to ze 1. zari se kona tanecni vecer v GAPA... Tajne doufam, ze jedinym, ke komu se dementujici informace nedostala vcas, je Agata, kterou jsem pred Folimankou potkal.

Pokud vse pujde na valne hromade dobre, planujeme prvni tancovani sezony 2008/2009
22. zari od 19:00 v GAPA. Ale doufam, ze predtim se s vetsinou z vas potkame na valne hromade za necele dva tydny, v sobotu 13. 9. 2008

Kajicne diky...

Vlada