[Square] Poděkování

josef.cabla josef.cabla na email.cz
Pondělí Duben 6 20:09:03 CEST 2009

zdravim vsechny ,

Rad bych se touto cestou zapojil k podekovani klubu Blueberry za
jejich naprosto dokonale  zvladnutou tanecne vyukovy vikend v Zatoni.
 A kucharovi za jeho skvele kucharske umeni uz dloho jsem si tak nepochutnal. :-)
Pani koleri to nemeli jednoduche i presto dokazali zaujmout svymi figurovymi kombinacemi i Vam
velky dik ,byli jste skveli.

                                       jozino