[Square] upozornění

jan.chodera na centrum.cz jan.chodera na centrum.cz
Středa Srpen 12 18:36:25 CEST 2009

Ahoj,

Máte pravdu, tento spor sem nepatří. Omlouvám se. Plha se mi ozval. Berte to, jako bych sem nic nenapsal.

Ještě jednou se všem omlouvám a přeji pohodové léto.

Honza
> Od: "Michal Antonín"
> Komu: Konference o Square Dance
> Datum: 12.08.2009 13:23
> Předmět: Re: [Square] upozornění

Verejne vysvetleni je jedna varianta. Jenze tim vznikne nejaky tlak na
druhou stranu, aby se "hajila"; pokud Plha zvedne rukavici, muze se
to rozjet...nevim jak ostatni, mne sice mlceni SD konference nejak nefascinuje,
ale ze bych chtel mit v mailboxu ausgerechnet prubeh verejneho neslyseni
ve veci Chodera vs. Hojka, to zrovna ne. Tak trochu se nemohu zbavit
dojmu, ze je mi do toho houby.

Priklanim se k nazoru, ze jakkoli lze chapat zoufalstvi nebo jiny psychicky
stav, ktere mohly vest k uvodnimu mailu teto debaty, vymahani pohledavek
na toto forum nepatri.

I kdyz danovy doklad pobavil.

MA