[Square] 17th Rainbow CSCTA Convention

Tereza Tereza.Houba na atlas.cz
Úterý Únor 24 21:48:52 CET 2009

Rovněž netuším, oč běží, ale vtipné to je. Připomíná mi to rozhovor
rodičů ve stylu "My nesmíme ani naznačovat" v přítomnosti všeslyšících
dětí (vlastní bohatá zkušenost ;-) ).
Nicméně bude zajímavé sledovat, jak se debata dále rozvine. Koneckonců -
kolem Convention bývaly diskuse hojné a plodné, a je třeba ocenit a
podpořit každý váhavý krok "do bílé pláně".
Pokud se nikdo další nepřidá k námětu Pavouka, nabízím téma: Proč není v
programu zařazen žádný blok country tanců? (Promiňte, rovněž jsem si
nemohla pomoci... :-) )

Pěkný večer všem!

Tereza Houba