[Square] Mezinárodní soutěž talentů - Talent Awards 2009]

Miloslav Malý mm na chello.cz
Středa Leden 7 12:28:27 CET 2009

Vazne si najed na ten odkaz a procti si to.
No, pokud se chces prihlasit, prozrad nam do ktere
kategorie a jak se vyrovnas s nasledujicim:

       16.   V soutěži jsou posuzovány a klasifikovány:

               16.a  Technika pohybu

               16.b  umělecký dojem

               16.c  prostorové využití

               16.d  kostýmová volba

               16.e  taneční náplň vzhledem k využitým figurám vůči hudbě

               16.f   volba hudby

               16.g  krokové variace

               16.h  taneční výraz ( gestikulace a mimika)

Preji mnoho uspechu v soutezi :-)

Miloslav Maly