[Square] [Fwd: Mezinárodní soutěž talentů - Talent Awards 2009]
Petr Dusek
petr na dostavnik.com
Středa Leden 7 13:56:18 CET 2009
FrankVlcek na seznam.cz wrote:
> Petre,
> nez zacnes odmitat a priori kazdy, at dobry ci naivni napad,
Frantisku, dovolim si oponovat. Myslim, ze neodmitam kazdy napad -
jen ty, ktere povazuji za naprosto nerozumne.
Pomijim to, co tu bylo napsano konkretne o teto soutezi - myslim, ze
jeji pravidla nas vyrazuji celkem spolehlive. Ale bavme se obecneji o
ukazce Square dance.
Co nas odlisuje od klasicke country? Prave ta role callera, ktery
tanecnikum ridi tanec az na miste. Jak tohle chces UKAZAT? Vidim jen
jednu funkcni metodu: dotahnout prihlizejici do ctverylky. Pres televizi
to neukazes, pres ukazkove vystoupeni pred porotou taky ne.
Pokud bychom meli moznost dotahnout je do ctverylky a ukazat jim, o
cem ze to ten SD je (osobni zkusenost: staci k tomu mene nez deset
figur, a da se to naucit za ctvrt hodiny), budu nadsene pro.
> precti si nekde zaklady marketingu. Jedno ze zakladnich pravidel totiz
> je, ze predpoveditelnost ucinnosti i toho nejhloupejsiho reklamniho
> napadu je nulova, a druhe pravidlo rika, ze negativni reklama muze byt
> ucinnejsi nez i ta nejpozitivnejsi.
Jenze tady nejde o to, abychom udrzeli povedomi o znacce (k tomu
opravdu staci i negativni reklama - viz vsechny informace o skandalech
celebrit). My potrebujeme povedomi o znacce vybudovat. A to se negativni
reklamou udelat neda. Resektive da, ale pouze negativni.
> Treti pravidlo rika, ze jedine "Test and example" daji spolehlivou
> vypoved o ucinnosti reklamy.
Myslim, ze ruzne ukazky SD na country balech (kde je nase cilova
skupina zastoupena pomerne vyrazne) dostatecna data poskytuji. Kolik
lidi prislo na zaklade takovychto akci? Tedy na zaklade toho, ze jim
nekdo predvedl SD (nikoli dovedl do ctverylky a dal moznost si to zazit).
PD.
Další informace o konferenci Square