[Square] do diskuse o prezentaci square dance

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Středa Leden 7 16:16:45 CET 2009

no, do diskuse ohledně soutěže talentů - shodou okolností mi přišla tahle nabídka: nevím zda někdo máte zkušenosti s Borovicí, ale tam jsou různé aktivity, hlavně tedy tábory pro děcka, ale také možnosti zábavy a rekreace a kdyby byli ochotni dát materiály s inforamcemi o square dance na své stánky na těch dvou níže uvedených veletrzích, třeba by se taky našla odezva. No, je to asi stejně relevantní jako soutěž talentů - působí to jako že to je dost mimo mísu a cena kolem 3000 taky nic moc, ovšem kdybychom byli tonoucí a chytali se stébla......-:))

Gábi