[Square] [Fwd: Mezinárodní soutěž talentů - Talent Awards 2009]

Mgr. David Nováček david.novacek na centrum.cz
Čtvrtek Leden 8 15:59:26 CET 2009

jo jo, jinak vsechny pozdravuju... mejte se Lojza.

----- Original Message -----
From: "Martin Podlaha" <pavouk na square.cz>
To: "Konference o Square Dance" <square na square.cz>
Sent: Thursday, January 08, 2009 3:51 PM
Subject: Re: [Square][Fwd: Mezinárodní soutěž talentů - Talent Awards 2009]

Lojziku proto rikam: Udelat si pruzkum. Podivat se jak mi do klubu prisli ti
lide, co mi tam v poslednich letech prisli. Zjistis, ze v tomhle se to
nelisi. Jen ta cisla jsou obcas "trosku" jina. Mimo jine prave proto co jsem
psal. Lidi, kteri se aktivne snazi nekoho noveho privest je relativne malo a
my "stare paky" uz mame okruh svych znamych nekolikrat prosety = neni kde
brat. Je proto potreba presvedcit ty nove, aby i oni zkusili presvedcit sve
zname, ti potom sve zname...

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk na square.cz