[Square] [Fwd: Mezinárodní soutěž talentů - Talent Awards 2009]

Lenka Drnovská Lenka.Drnovska na seznam.cz
Pátek Leden 9 15:00:04 CET 2009

Ahoj všichni,
zpočátku jsem moc nevěnovala pozornost vaší pro mne příliš rozsáhlé diskusi. Ale začíná mne to samotnou vtahovat. Představte si takové show: nastoupí čtverylka (velmi přerůzně oblečená - někdo může mít i plesové šaty...no jakože zcela úplně nepochopil...je to přece show - chceme se především bavit-nejen diváky, ale i sebe) začnou je sekýrovat nějací dva chlapi (calleři) typu Ščobák-Slamák. Lid(ve čtverylce)  bude chvílemi chápat, chvílemi tápat,chvílemi ne, chvílemi žasnout a pak předvede perfektně sehraný tanec, calleři si to budou pochvalovat, přitom zpívat (cosi jako singing call) a v tu chvíli zde vtrhne třeba Pepa Drbohlav z Ostravy a zařve : štreka jak cyp! pyskem do śebe paloni...včeci ztuhnu...a zas třeba to pojede jinak. Porota? No, co to dopieruna je? Tož něni to dobre?
  Opravdu nejde o umístění v soutěži, ale o radost, legraci a třeba tento typ tance fakt někdo, kdo by se tomu rád věnoval, pokud by o tom věděl, uvidí, bude pátrat, o co jde a podlehne. (jako já a Lucka třeba)
 A chcete to vidět třeba i v reálu? Tož ukažte se na Šachťáku. Ale většina z Vás to přece už zná. Já jsem taky vůbec nevěděla, že se mi tady v Ostravě někde pod nosem tancuje square,existuje tady nějaký klub (no vůbec, že nějaké kluby existují) a  přitom dělám country, historické i lidové tance hezkou řádku let. Mrzí mne, že mne to štěstí a náhoda potkat se s tímto druhem tance a zábavy nepotkalo dřív.
Lenka Vlček