[Square] [Akce] 17 Rainbow CSTCTA Convention (22.-24.5. Praha)

David Tesar davidt na ucw.cz
Pátek Leden 30 13:23:57 CET 2009

Jiri Pyrotechnik Fischer napsal(a):
> tak a ted vubec nevim. Kde tedy ? Praha nebo Val Mez ?
> ja jen aby se nedelaly nakonec dve ruzne pripravy na dve ruzne akce

A proc ne? Kdyz donedavna mohly mit tri televize vlastni Silvestrovsky
porad se stejnymi umelci, proc by Cechy a Morava nemohly mit kazda
vlastni Convention se stejnymi callery? Konecne si i my zacneme
vydelavat :-) A pravdepobne i CSCTA za prodej prav na jeji jmeno v nazvu
akce.

Vsem organizatorum: krome upoutavek na misto doporucuju posilat i
upoutavky na ucinkujici a jednotlive bloky.

David

P.S. :-)