[Square] Convention

Petr Dusek petr.dusek na dostavnik.com
Pondělí Červen 1 16:44:05 CEST 2009

Šumšal Petr wrote:

> Je opravdu krasne jak Square dance spojuje lidi at uz jsou odkudkoli.
> Ale na druhou stranu by nebylo spatne vedet odkud ti lidi vlastne jsou.
> Velmi me prekvapilo (bohuzel uz po nekolikate) kolik tanecniku nemelo
> klubovy badge.

    Vim o klubech, ktere jiz dlouha leta zadne badge svym tanecnikum
nedavaji.

    Badge je hezka vec, pokud ho clovek na sobe ma. Ale pokud ne, neni
to zaroven prilezitost k zahajeni rozhovoru? A pozor, ted nemyslim
"vypadni ze ctverylky a vrat se, az budes mit badge". Co ti brani za
takovym clovekem prijit a rict: "Ahoj, ja jsem ten a ten, jsem z toho a
toho klubu. A ty?"

> Nevim jestli se kluby za tyto tanecniky stydi a tak jim radeji zadny
> nedaji nebo se stydi tanecnici za svůj klub a radeji se k nemu
> nehlasi.

    Znam pripad lidi. kteri skutecne neciti potrebu se hlasit ke klubu.
Treba lide, kteri v zadnem klubu nejsou. Znam pripad klubu, ktery badge
proste nedava, protoze jeho tanecnici mimo klub prakticky nejezdi.
Necitim potrebu ani jednu z techto tri skupin nejak karat. Proste to
beru na vedomi. A kdyz me nekdo zajima, tak se ho zeptam, kdo to je.

> Nebo si nekteri mysli, ze jsou jiz tak popularni a vsichni je  znaji,
> proto nemusi badge nosit. Zvlastni, ze třeba Calleri si to  o sobe
> nemysli a radeji badge nosi.

    To bych take netvrdil, znam pomerne dost dukazu neplatnosti tohoto
tvrzeni. Dokonce bych si troufl vyjadrit odhad, ze u calleru (a spol.)
je procento noseni jmenovek nizsi nez u ostatnich.

    Tematem ZOOMu, ktery prave vznika, jsou SD zvyklosti. Nechces napsat
clanek na toto tema?