[Square] Praha 18.6.

František Čermák cermak.frantisek na post.cz
Středa Červen 17 22:12:44 CEST 2009

Ahoj všem!

     Upozornění! Toto není pozvánka na tancování! I když... :)
Naše skupina Tennessee Klatovy v rámci jakýchsi senátních dnů
vystoupí zítra (18.6.2009) před širokou veřejností v Praze
v Senátních Zahradách. Někdy mezi 17.00-18.00.

    V rámci akce "okresy senátu " nebo co to je za akci, pod záštitou
naší senátorky. Prostě každý okres má jeden den odpoledne
od 17 - 18 hodin ukázky toho nejlepšího z kultury, co se tam dělá.
No a po vzoru V-Klubu (který není daleko)  "my se vetřem" tam
budeme spolu se šermíři, klatovskou skupinou Modern a mažoretkami.
Máme prostor cca 5-10 minut.

  Budeme tančit 1 square tanec (možná 2) s prezentací, co to SD je.
Musel jsem napsat skladby 2 měsíce dopředu a zvolil jsem
(Carolina in the Pines a Tie Me Kangaroo down... ).

   Je to volně přístupné. Tak kdyby se někdo chtěl přijít podívat,
tak jsem to sem napsal. (a kdyby to byla další čtverylka...  :) )
Budeme to nahrávat na video a nejspíše to sejme i televize, i když
jen regionální.

Mějte se všichni hezky.
A dobrou noc.