[Square] (no subject)

vladoste na volny.cz vladoste na volny.cz
Pondělí Březen 2 11:23:15 CET 2009

Zdravím všechny,
kteří se přijeli podílet na zdárném průběhu SSS.
Posílám velké dík do SD+RD klubu Country beta za uspořádání tanečního
víkendu, dalo by se říct v rodinného kruhu, na kterém se mohli
sejít tanečníci SD i RD, blíž se poznat, případně vyměnit si
informace. Tak vynikající bufet jsem zatím poznal jenom na Šachťácích
a Huslenkách. V bufetu ochotná a milá obsluha Ali so Siskou a těch
druhů zákusků, ani jsem nezvládl všechny ochutnat. Chválím colerské
duo Tomáš Volný + Jiří Šašek-Čára (omlouvám se, jestli jsem
napsal jméno špatně). Tomáš exceloval spěvem a hrou na kytaře
počas večerních afterparty a Čára netradičními kombinacemi v
mainstrimových i basicových tipech (bohužel na vyšší úroveň
se nesešlo dost tanečníků). A pro všestranné tanečníky musela
být jako třešnička na dortu výuka Samby, do které nás zasvětil
vždy perfektní duo Rostislav Kučera a Soňa Valtýniová.
Ještě jednou dík a budu se těšit na příští SSS v Žiline.
Zdraví Vlado z Hukilau V.M.