[Square] Dojmy: 15. SSS

Pátek Březen 6 11:22:01 CET 2009

Reaguji na prosbu Country Beta, abychom psali nas nazor o akci, co prave
probehla v Ziline.

Ve mne hlavne zustaly nasledujici dojmy:

1)uprimna srdecnost a velka snaha hostitelu, kazdy se musel citit vitany
2)atmosfera u zpev s doprovodem kytary na afterparty (a v sobotu tolik
jidla, ze se dojedlo az v nedeli rano)
3)nadherny tanecni zazitek v rukou sikovnych, prijemnych Slovaku :-)

Jessica