[Square] [Akce] Zviratkovy Special 2009 - !!! A K C E Z R U S E N A !!!

Jessica Jayne Maertin yentajjm na gmail.com
Čtvrtek Březen 12 07:42:41 CET 2009

Ja myslela, ze zviratkovy spesl zachrani linarky :-), jak vis, jsem spis
cekala, ze Jirikovice padnou obeti Berlina...

Navic nekteri Brnaci do nedavna nebyli rozhodli, zda do Berlina ci ne...

moje reakce je stejna jak na ten round, co nahradni termin Zviratkoveho? Ja
bych prisla :-) Jessica