[Square] [Akce] Zviratkovy Special 2009 - !!! A K C E Z R U S E N A !!! + dodatek

Michal Dingo Janák dingo na square.cz
Čtvrtek Březen 12 08:07:52 CET 2009

Ahoj Jessica,

bohuzel ani v nasem pripade take nebude nahradni termin, protoze Sokolovna
je stale obsazena.

Ovsem ve stejnem terminu probehne komorni akce na domaci pude (na tanecnim
miste klubu), ktera bude zamerena na procviceni plusu.

-------- !!! !!! --------

Zaroven timto oznamuji, ze kdo bude mit zajem se pripojit k teto male
klubove akci necht se hlasi u Dzejn (kontakt na strankach klubu -
http://community.dingosoft.cz).

S pranim hezkeho zbytku dne

Michal Dingo Janak
dingo na square.cz