[Square] MAJOVY SPECIAL - VAROVANI :D

Tomas Machalik doug na square.cz
Čtvrtek Březen 26 07:50:50 CET 2009

> 2. Figura " ROLL AWAY with a half sashay "
>
> Chtel bych timto callery pozadat, aby opakovane na klubu poukazali na
> tento kompletni nazev figury at uz je to spravny nazev nebo ne a
> napomohli k peknym prozitkum z Bratislavy
>
> a verte, ze Dave tuto figuru pouziva casto

Ahoj,

rad bych jen podotkl, ze pouzivani drivejsiho nazvu figury tak, jak jej
Pyrotechnik uvadi, je jiz delsi dobu VYSLOVNE ZAKAZANO - prave kvuli
potencialni nejednoznacnosti. Problemy s timto nazvem rozhodne nemaji jen
tanecnici u nas - jak bylo videt napriklad na letosnim Jamboree, pusobi
potize treba i nemeckym tanecnikum.

Na Rainbow, o ktere Pyrotechnik pise, jsem byl. Muj osobni dojem byl ten,
ze tento nespravny nazev figury byl jen okrajovou zalezitosti. Mozna za
neco mohla Daveova vyslovnost, to nedokazu posoudit, hlavne jsem ale mel
pocit, ze tanecnici obecne neprijali jeho styl, coz je opravdu skoda,
protoze Dave calleruje po mnoha strankach velmi originalne a jeho
choreografie byvaji neobvykle, a pritom maximalne plynule a prijemne.

Do Bratislavy se bohuzel nedostanu, tak preji vsem, komu to vyjde,, at si
tohoto spickoveho callera (a samozrejme i ty dalsi) co nejvic uziji.

> Pokud byste ty videa nekdo chtel v plne kvalite, neskakajici a s lepsim
> zvukem, vypalim a vemu na akci kde se potkame ( treba u kapru )....

Ja bych zajem rozhodne mel, diky predem.

> PS:Pokud nekdo vite, jak na youtube TED poslat video ktery se u nich
> nekouse, budu vdecen za info.dik
>
> Jiri Fischer allias Pyrotechnik

Tento problem se na Internetu resi pomerne casto, ale vypada to, ze co
clovek, to nazor. Osobne jsem si jist, ze jsem kdysi kdesi na serveru
youtube.com videl video (neco z bluegrassu, ale vic uz bohuzel nevim),
ktere bylo prekvapive kvalitni, a autor k nemu uvadel, ze je odeslal ve
finalnim formatu (FLV?) tak, aby video nemuselo byt automaticky prevadeno
na serveru.

Hodne stesti,

 					Tomas "Doug" Machalik