[Square] MAJOVY SPECIAL - VAROVANI :D

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Čtvrtek Březen 26 10:19:24 CET 2009

> YouTube accepts a wide range of video file formats such as .WMV, .AVI and
> .MOV but you may get the best results from converting your file to MPEG4
> video with MP3 audio.

prave ze to tak neni. Posilal jsem neupravena videa driv pokud byla mala
a nebyl problem. Ted sem je poslal nektera mala (mysleno pod 100 mb ) a
ten problem je i u malych i u velkych.

Je mozne ze pouziti celeho nazvu figury je nejednoznacne, nicmene Dave
ho pouziva a to casto. Na druhou stranu jsem zatim nikde neslysel roll
away, halfsashay jako povel na dve po sobe jdouci figury.

--
Jiri Fischer allias Pyrotechnik
goldprospector