[Square] Fwd: [Zachranme-stromy-l] napiste poslancum - pomozte namzachranit stromy!

Jan Beran jan.beran na isdata.cz
Úterý Květen 5 07:32:34 CEST 2009

  Když už to tu je, co za blábol je tato věta: "Ta dnes muze zakazat
kaceni stromu, ktere je povoleno v rozporu se zakonem." ?

Já mám pocit, že když je něco v rozporu se zákonem, může prakticky
kdokoli podat trestní oznámení (v tomto případě na toho, kdo udělil
povolení). Proč má být na zjišťování a zakazování takovéto trestné
činnosti nějaká komise?

Alnagon