[Square] Hoste na Convention

Scobak scobak na zoznam.sk
Čtvrtek Květen 21 23:44:09 CEST 2009

Ahoj vsichni,

tak uz je to tady a zitra zacina Convention. Podle registracniho
systemu muzeme ocekavat priblizne 40 hostu ze zahranici.
Coz neni zrovna malo.
Jsem zasadnim odpurcem nazoru, ktere tvrdi "me zahranicni navstevnici
nezajimaji". Myslim, ze hoste ze zahranici jsou HOSTE, nasi HOSTE,
kteri prichazeji do ciziho prostredi, rozhlizi se se zajmem kolem sebe
a jsou pripraveni byt prijemni. Za sebe mohu rici, ze to, jak se na
nas square budou divat, beru trochu osobne (mam stejny nazor jako
prezidentka Karoliny Iveta). Neni mi jedno, co si o nas budou myslet,
co o nas budou rikat, az se vrati domu. To, jak se k nim chovam ja i
ostatni okolo me, ovlivni navstevnost budoucich CSCTA Convention.
Kdyz jsem v zahranici, je skvele, pokud jsou "domorodci pratelsti".
Pokud se usmivaji, povidaji si, davaji najevo, ze me vidi radi ve
ctverylce. Pokud me privitaji a na ochodu se nezapomenou rozloucit.
Pokud si uvedomi, ze ne vsemu, co je hovoreno rozumi a snazi se mi
vysvetlit, o cem byl ten dlouhy projev (pripadne strucne rici, ze to
nebylo nic duleziteho). Tento vikend si davam zavazek, ze se budu
chovat tak, jak bych chtel, aby se v zahranici chovali ke me.
Konec koncu, 40 usmevavych lidi o tomto vikendu urcite pomuze dobre
nalade :).

Jirka Scobak