[Square] Zvedava: Viden

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Pondělí Květen 25 15:08:05 CEST 2009

Jirko,
ty my pouzivas ako lakadlo do Viedne :-D  Neviem, neviem, ci prave
moznost popovidat si so mnou niekoho presvedci :-D
mohol si radsej propagovat, ze na rozdiel od minuleho roka sa da spat
v halach za 3 eur. ;-)

Jessica, ja  budem vo Viedni nedelu - dopoludnia prechadzka po centre,
popoludni viedensky valcik, kanadsky caller a rakuske kolace, aj
vstupne je potom priatelskejsie. :-)
kto to ma vzdialenostou na otocku, moze sa inspirovat. :-)

Iveta