[Square] Roundova nalejvarna s Dostavnikem

Pondělí Listopad 2 13:55:43 CET 2009

Nezlobte se na mne, ale tento mail z nejakeho nepochopitelneho duvodu
skoncil v mem spam filtru, o vikendu nemam pristup k internetu a nasla jsem
ho az dnes po lhute. Stejne jsem se prihlasila :-) ale dnes v Tarantele chci
pripomenout tanecniky, aby prihlasili, tak doufam, ze budete laskavi a jeste
brat jejich prihlaseni, diky, Jessica