[Square] Pochvala Liberci

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pondělí Listopad 2 14:35:49 CET 2009

      Ahoj vsem.

    Take se pridavam do rady tech, kdo dekuji za perfektne pripravenou
akci v Liberci. Uz sam fakt, ze se takto rosahle akce ujali v ne uplne
snadnych podminkach "dvojhlave sane", kdy cast akce ridi nekdo jiny nez
poradajici klub, je hodny respektu. A skutecnost, ze nezapracoval
organizacni chaos, takze vsechno bylo jasne, pokyny se nikde nelisily a
nikde nic (pri pohledu zvenci) nedrhlo, je malym zazrakem. Klobouk dolu.
    Za opony ve tridach dekuji take, pomohly jiste nejen nam za
mikrofonem, ale predevsim nam tanecnikum.

    Za sebe bych rad jeste vyjadril jedno podekovani: Hance Malcove za
to, ze po mem prvnim tipu na A1 prisla a rekla, co se ji nelibilo, co
bych mel zmenit. Prestoze jsem ji v te chvili rekl, ze vim, proc jsem
prave toto udelal, zkusil jsem se jeji radou aspon castecne ridit - a
ukazalo se, ze to byla zmena k lepsimu. Takze Hance, mela jsi pravdu.
Diky za tva slova.
    To me vede k trochu obecnejsimu zamysleni na tema kritika. Kolikrat
uz jsme slyseli, ze kritika neni kamaradska, je to projev bezcitnosti,
Kritizuji jenom ti, kdo chteji skodit. Houby s octem. Kdyby mi Hance nic
nerekla, cemu by asi pomohla? Dalsimu prubehu urcite ne. Memu dobremu
pocitu? Taky ne. Sobe? Urcite ne. To, ze mi rekla, ze jsem nechaval
tanecnikum moc casu na premysleni, a oni tak nemohli plynule navazovat,
mohlo vest k tomu, ze v dalsich tipech jsem calleroval rychleji, a pohyb
se stal plynulejsim (v mezich moznosti - pokud pulka lidi premysli, co
ze to maji udelat, stoji stejne, ze...).
    Co mi je platne, ze nekde zaslechnu, ze "ten Dusek teda nic moc",
kdyz v momente, kdy prijdu bliz, rozhovor najednou zaboci na tema zimy
ve spaci hale? Smutne je zejmena to, ze na primy dotaz, co se jim na mem
callerovani libilo/nelibilo, dostanu odpoved "bylo to bezva". Hm. Fakt
uzitecna zpetna vazba...
    V tehle situaci je kazdy, kdo dokaze rict "vadilo mi tohle, zkus to
zmeit" neskonale uzitecny. Tem nekolika, kdo to dokazete, patri muj dik.
Stejny dik, jaky citim vuci poradatelum akce. Vy vsichni mi nabizite to,
co vyukove akce nabizeji vam: moznost se zlepsovat. Dekuji vam za to.

    Zdravi
  Petr Dusek