[Square] Poděkování a "sprdnutí" libereckým :o)

Jessica Jayne Maertin yentajjm na gmail.com
Úterý Listopad 3 12:30:40 CET 2009

Vseobecne zastavam nazor Opicaka, ze je dulezitejsi, aby vsichni tancovali,
nez aby byl bufet. Ale vim, ze v mem klubu jsou lide, koho to bavi delat ten
bufet a neciti to jako obet. Neznala jsem dobre lidi v bufetu v Liberci, tak
nevim, zda mezi nimi nebyli i takovi dobrovolnici, kteri budto netanci vubec
nebo netanci to, co bylo v nabidce. Jessica