[Square] Pochvala Liberci

Středa Listopad 4 08:59:38 CET 2009

Diky Frantisku za popis vyucovacich stylu uvedenych calleru, je to zajimave
srovnani.Ja od malicka mam pristup, ze od kazdeho ucitele se da neco naucit.
Jsem vdecna vsem, kteri se obetuji, abychom se mohli neco naucit od nich.
Dneska uz jsem schopna neco mit z cteni definice, i od figur, ktere jsem
jeste nevidela, ale drive tomu tak nebylo. Bez ucitelu a andelu bych nebyla
mela sanci. Jsem vsem vdecna. Jessica