[Square] Bufet?

mm na chello.cz mm na chello.cz
Čtvrtek Listopad 5 11:24:34 CET 2009

Pred asi mesicem jsem byl na coutryove akci - jmenovala se Memorial Jasana
Bonuse. Byla dvakrat drazsi nez bezna SD akce. A bufet? Ani nahodou, na
miste se nedalo koupit ani tuk. A vite co je zajimave? Nikdo nebyl otraveny
a tudiz neprijemny, vsichni se bavili. A navstevnost - nesrovnatelne vetsi
nez na SD akcich.

Mili SD tanecnici, jsme velmi, velmi zhyckani a ani si to neuvedomujeme.

Miloslav Maly