[Square] Bufet?

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Čtvrtek Listopad 5 12:24:22 CET 2009

mm na chello.cz wrote:
> Pred asi mesicem jsem byl na coutryove akci - jmenovala se Memorial Jasana
> Bonuse. Byla dvakrat drazsi nez bezna SD akce.

    Nedavno jsem byl na konferenci, vstupne se tam neplatilo, a
obcerstveni (= bufet) bylo spickove. Otravene a neprijemne ksichty jsem
tam nezaznamenal taky.
    Co z toho vyplyva pro nase akce? Vubec nic, vazeni. A stejne tak
vubec nic nevyplyva z toho, ze v country panuji jine realie.

    Muzete tvrdit, ze country je nam hodne blizko, ze vlastne jsme
blizci pribuzni, takze ty realie by mely byt stejne. Na to vam odpovim,
ze nam blizkou zemi je Slovensko, a presto hrad v hlavnim meste vypada
uplne jinak, reka se jmenuje jinak, a dokonce se tam plati jinymi
penezi. Proste - co je pribuzne, nemusi byt podobne ve vsem.

 > Ano - skoro jsi to vystihl. Skutecny zajemce o tancovani se smiri i se
 > zhorsenymi podminkami, protoze si misto do bufetu zajde do restaurace,
 > nebo si priveze jidlo sebou. Ti ostatni se na to pri zhorsenych
 > podminkach vybodnou. Tim chci rici - predpokladem pro dobrou akci neni
 > komfort, bufet a podobne, ale pro vec zapaleni lide.

    V tomto s tebou do znacne miry souhlasim: sebelepsi bufet nesrovna
totalne zbabranou akci, a vynikajici atmosferu chybejici bufet neshodi.
Ale i ten bufet dokaze k nalade a atmosfere docela dobre prispet, a
vlastne i dotvorit kolorit akce. Kolik lidi jezdi na RD nalejvarnu
i/hlavne "na buchty"?

Michal Antonín wrote:
 > Naproti tomu rozumne vedeny bufet dokaze vyznamne prispet jak
 > k dobremu pocitu platicich navstevniku (a mozna i k jejich udrzeni pro
 > pristi kola), tak k ekonomice akce. Z pohledu organizatora to neni
 > k zahozeni, jakkoli je bufet obetovatelnou polozkou.

    S tim souhlasim doslovne. Bufet je (musi byt) obetovatelnou
polozkou, ale pokud se organizatorum chce a maji na to lidi, pro
navstevniky je bufet jiste vyhodou. A nemusi to byt nijak narocne na
lidi, jak o to svedci i vyse zmineny bufet na dostavnickych nalejvarnach
(ne, nebojte, dalsi smrst mailu nechystam).